Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KillToy

pasuje


pierwsza wersja podobała mi się bardziej


mnie się bardzo podoba tyle że tekstu prawie nie widać, może jakąś prześwitującą rameczkę pod to lub coś


nie wiem, nie znam się na tym ale jakoś nic w tym zdjęciu nie widzę fajnego


ale to będzie amatorsko drukowana i tak sobie życzyli


heh ocena za rower a nie za zdjęcie bo na zdjęciach się nie znam huhu różowa cipeczka też ową miałem tyle że złotą (limited edition xD) sztywny <love> i vka ^^ pięknie tylko oponki bym zmienił bo k-rad to masakra
i że tak zapytam co za piasty? z przodu mi to na jakieś shimano xt wygląda a tył?


bardzo ładne i pasuje do tematyki :D


to jest taki amatorski lightowy hip hop, zespołowi się podoba tylko prosili o większy napis na przodzie i ciemniejszym kolorem te pistolety


nie chce mi się, leniem jestem dlatego proszę aby to pominąć


bardzo ładne i pasuje do tematyki


ładne i ciekawe te ala lampki świecąc


graficznie super tylko kontury się troszkę za bardzo rzucają w oczy i tekst w menu odrobinę za mało widoczny


coś mi tu jednak nie pasuje może to te szumy w tłach ramek?


I znowu co do wykonania nic nie mogę zarzucić lecz tak osobiście powiem że nie pasuje taki wygląd strony do tematyki


heh, nie mam się do czego przyczepić jest cool


fajne ale uciążliwe dla użytkowników jest to że aby zobaczyć główną treść strony trzeba zjeżdżać w dół


jeśli dopiero zaczynasz to bardzo podoba mi się styl ale... mało czytelna czcionka, zdecydowanie za pusto w topie i to psuje cały efekt


super wykonanie graficzne


grafika ładna, ale nie mój gust i jakoś tak zbyt hi-tech


no wypaśne tylko ten znikający pasek pod napisem na logu mi sie nie podoba, źle wkomponowany


ładne ale jakoś Ci się to nie zgrało


jak dla mnie super


bo jest miła


© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt